فرماندار دهاقان:
تابناک: فرماندار شهرستان دهاقان از افزایش دستگیری معتادین در سال ۹۳ خبر داد و گفت: با همت فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان ۲۶۵ نفر معتاد در سطح شهرستان دستگیر شدند و۹۰ درصد از سرقت‌های سطح شهرستان دهاقان توسط افراد معتاد صورت می گیرد.
کد خبر: ۲۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 14 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اصغر قاسمیان ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولان دستگاه های اجرائی در فرمانداری شهرستان دهاقان برگزار شد با اشاره به عملکرد این شورا در سال 93 اظهار داشت: دهاقان در برگزاری جلسات و مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر، رده دوم در استان اصفهان را کسب کرد.

وی افزود: فعالیت شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دهاقان در سال گذشته با 57 مصوبه اجرایی و افزایش 17 درصدی همراه بود.

فرماندار شهرستان دهاقان از افزایش دستگیری معتادین در سال 93 خبر داد و گفت: با همت فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان 265 نفر معتاد در سطح شهرستان دستگیر شدند و90 درصد از سرقت های سطح شهرستان دهاقان توسط افراد معتاد صورت می گیرد.

وی با اشاره به ارائه راهکارهای موجود در حوزه پیشگیری تصریح کرد: در سال گذشته 40 نفر از معتادان با استفاده از یاری برگ معادل 100 هزار تومان، برای درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی و از وام اشتغال زایی 10 میلیون تومانی بهره مند بودند.

قاسمیان آموزش را گامی اساسی برای رفع معضل اعتیاد دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا جلساتی با موضوعات شناخت و پیشگیری از اعتیاد، ویژه کودکان والدین آنها در مهدهای کودک برگزار شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار